Služby domácnosti
Osobní organizace
Osobní organizace vám zajistí rychlou a efektivní proměnu jakékoliv místnosti ve vaší domácnosti. Zorganizujeme domácnost tak, abyste se doma cítili dobře, a vše jste měli prakticky po ruce. Každý předmět ve vaší domácnosti bude mít konečně své místo, a tak ušetříte čas i finance a vyhnete se mnoha stresovým situacím. Navíc, každý člen vaší domácnosti snáz najde to, co potřebuje. Už žádný chaos, jen krásný a prakticky zorganizovaný domov na míru.
Organizace a pomoc při stěhování
Našli jste si nové bydlení a těšíte se na svůj nový domov? Chcete začít v čisté a zorganizované domácnosti bez zbytečností a přehrabování se v krabicích? Velmi rádi vám pomůžeme s balením, tříděním, a následně i organizací v novém domově. Společně s námi budete mít krásný, minimalistický a zorganizovaný domov už od začátku.
V rámci organizace při stěhování si s námi můžete domluvit i konzultace k zařízení nového nábytku. Sestavení skříní, porovnávání využití, nebo konzultace k vyhotovení nábytku od truhláře. Využijte váš domov na 100%.
Online a osobní konzultace
Online a osobní konzultace jsou vhodné pro ty, kteří si troufají na organizaci sami, ale zároveň potřebují podporu, nadhled a pár skvělých tipů, kde začít. Během konzultací se pobavíme o vašich představách, potřebách a také o tom, jakým způsobem bychom situaci řešili my. Na konci konzultace dostanete menší úkol a e-mailem vám přijde shrnutí, o čem jsme společně hovořili a doporučení na vhodné organizéry.
Online konzultace je vhodná pro menší projekty, jako jsou skříň, pracovní koutek apod.
PŘIPRAVUJEME – „Šatník snů“ kurz bude spuštěn 20.2.2024
Kurzy
V našich kurzech najdete veškeré informace potřebné k tomu, abyste organizaci domácnosti zvládli sami, pouze s mou podporou, dle svých časových a finančních možností. Najdete v nich mnoho motivace, praktických tipů, návody, jak vyřešit daný problém, a jak efektivně využít každé místo ve vaší domácnosti. Společně si stanovíme plán, jak dosáhnout krok po kroku, vašeho vysněného cíle.
Jednoduše, prakticky a efektivně.
Jak ORGANIZACE s námi probíhá?
01.
Úvodní setkání a předběžná cenová nabídka
Prostřednictvím rezervačního systému si zarezervujete si úvodní online setkání zdarma. Na našem prvním setkání si popovídáme o tom, co byste rádi změnili a jakým způsobem s prostorem pracujete. Krátce nám jej představíte a my vám na základě toho připravíme předběžnou cenovou nabídku na míru.
02.
Návrh řešení a odeslání Moodboardu k organizaci
Po domluvě spolupráce navrhneme řešení, vypracujeme zónování prostoru a následně připravíme seznam organizérů do tzv. MOODBOARDU, které bychom při naší organizaci využili.
03.
Termín organizace a realizace
Po odsouhlasení všech podmínek, návrhu celé organizace i jednotlivých organizérů si domluvíme termín realizace a doladíme následné kroky, jako jsou štítkování, nákupy organizérů a dalších drobností, které k naší organizaci budeme potřebovat. V domluvený den a čas k vám přijedeme, rozdělíme si úkoly a pustíme se do celého procesu organizace.
04.
Následná péče
Po dokončení organizace vás seznámíme s nově vytvořeným systémem a odjedeme. S odstupem 3 až 8 týdnů si společně napíšeme nebo zavoláme. Bude nás zajímat, jak se vám s nově zorganizovaným prostorem pracuje, jestli jste spokojení, zdali se vám podařilo vyřazené věci prodat, darovat, a zda se vám daří udržovat pořádek.
Co o nás řekli naši klienti
Ceník služeb
Každý domov je jiný, jedinečný, jinak velký, má jiné množství věcí, každému se libí jiné organizéry, a proto klientovi vždy poskytujeme individuální nabídku na organizaci.
Kolik vás organizace bude stát můžete orientačně zjistit v našem ceníku služeb (CZK/EUR).
JEZDÍME PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE A NA SLOVENSKU.
Každý domov je jiný, jedinečný, jinak velký, má jiné množství věcí, každému se libí jiné organizéry, a proto klientovi vždy poskytujeme individuální nabídku na organizaci.
Kolik Vás organizace bude stát můžete orientačně zjistit v našem ceníku služeb.
JEZDÍME PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE A NA SLOVENSKU.