VIP doplňková služba – konzultace pro vaše klienty
Stěhování je jednou ze stresujících, ale i radostných, událostí v životě. Byť se do nového domova klienti velmi těší, množství věcí, vyřizování papírů kolem nemovitosti, hypotéky, balení, vybalování, a nekončící prohrabávání věcí a krabic na konci, je může nepříjemně překvapit. Organizace při stěhování je elegantním řešením pro ty, kteří chtějí šetřit nejen svůj čas, nervy, ale i finance.
Nabídněte Vašim klientům něco nového, neotřelého, 100% péči od prvního podpisu rezervační smlouvy, po poslední krabici v novém domově? Každý z klientů si zaslouží bydlet v krásném a organizovaném prostoru bez zbytečností a nepotřebných věcí.
Konzultacemi s námi, jim ulehčíte celý proces plánování nábytku a skutečného života v novém domově. Osobní organizací při stěhování zpříjemníte celý proces a zážitek Vašich klientů na začátku jejich nové životní etapy.
Spolupráci navazujeme s developery, realitními makléři, nebo firmami, které se zabývají prodejem či pronájmem nemovitostí.
Pro více informací a možnosti spolupráce, vyplňte krátký dotazník, nebo nám zavolejte.
Společně vytvoříme příjemný, praktický a uspořádaný domov, pro každého Vašeho klienta tak, aby si ho mohl užít na 100% od samého začátku až do konce.
Pro více informací a možnosti spolupráce:
Potřebujete více informací? Napište nám, nebo zavolejte! Rádi Vám zodpovíme všechny Vaše dotazy.
Dejte Vašemu pracovnímu místu organizaci! Zbavte se nepořádku a chaosu společně s námi. Jezdíme po celé České republice i na Slovensku.
Velice rádi Vám pomůžeme po celé České republice a na Slovensku.
Pokud jde o menší projekt a první schůzky s klienty, tak přijedu já, Nika. V případě většího projektu přijedu s jednou nebo dvěma kolegyňkami.
Nemusíte. Vše si po domluvení spolupráce řešíme s klienty sami. Je však příjemné pro nás i klienta, když k první schůzce jedeme společně.