Organizace při
stěhování

Společně to zvládneme.

organizace satniku

Stěhujtete se a plánujete si Váš krásný nový domov. Chcete začít v novém domově jinak, jen nevíte jak na to. Hledáte řešení, organizéry a skvělé funkční úložné systémy, jen ne a ne je najít? Pokud hledáte pomoc, jste tu správně!

Balením, hledáním věcí, organizérů a vybalováním můžete strávit snad i věčnost. Ušetřete si Váš cenný čas a věnujte ho raději Vaší rodině či přítelům. 

Organizace při stěhování je elegantní řešení, pro lidé, kteří chtějí šetřit nejen čas ale i peníze.  Společně vytvoříme příjemný, praktický a uspořádaný domov, kde každá věc bude mít své místo.

Před úvodním hovorem Vás požádáme o vyplnění krátkého dotazníku. Náš hovor tak bude efektivnější. Během prvního 15 minutového hovoru nám upřesníte, kde jak celé stěhování plánujete, ukážete nám současné i budoucí prostory organizace (stačí fotogravie či video hovoro). Řeknete nám, co máte rádi, co používáte často, ojediněle, a také výši přijatelné investice.

Na základě toho, Vám do 72 h zašleme předěžnou cenovou nabídku na organizaci domova při stěhování.

Pokud se naladíme na společnou vlnu, a rozhodneme se ke spolupráci, vystavíme Vám zálohovou fakturu ve výši 50% z domluvené ceny organizace.

Poté si domluvíme buď cca hodinový telefonát nebo osobní návštěvu ve starém i novém domově. Po zhodnocení všech věcí, prostor sestavíme harmonogram stěhování a koncept organizace v novém domově. Společně si projdeme procesem měření , třídění ve Vašem současném domově a vše budeme systematicky balit do krabic. Následně vyčkáme, až stěhovací služba věci převeze do Vašeho nového domova. Když bude vše přepraveno do nového domova, začneme s vybalováním a organizací.

Všechny tyto kroky zapracujeme i do konceptu k organizaci, tzn. že obdržíte tzv. moodborad, vč. cen organizérů a štítkování, případně práce externích dodavatelů.

V případě, že budeme veškeré organizéry nakupovat my, vyžadujeme 100% úhradu na materiál předem. 

U vybalování a organizace je vhodné, aby majitelé věcí byli poblíž, ale pokud se nechcete účastnit, máte tendenci věci ,,zachraňovat“, nebo si chcete naplánovat jiný program s rodinou, úplně tomu rozumíme. Můžete odejít a zůstáváme v kontaktu po dobu celé organizace online.

Služba je účtována hodinově, viz. náš ceník. Délka organizace je indivudální a odvíjí se od velikosti projektu, množství věcí a rozsahu služeb. Přibližná doba balení, stěhování a organizace jsou 4 dny.

Délka organizace při stěhování je velmi indivudální a odvíjí se od velikosti projektu, množství věcí a celkové spolupráce s klientem během organizace a stěhování.

Velice rádi k Vám přijedeme v České republice nebo na Slovensku. Těšíme se na Vás!

Náš kompletní ceník najdete zde: Slovensko Česká republika. 

Before After
Before After 20220424_12510020220716_115325 (1)
Kuchyň Žaneta Florová pic2

Nepořádek není nic jiného než odkládaná rozhodnutí.

Inspirace Barbara Hemphill

STORNO PODMÍNKY

Naši schůzku můžete zrušit nebo přeložit nejpozději 24 hodin před jejím začátkem. Napište nám na náš email 2kominky@gmail.com nebo volejte na jedno z telefonních kontaktů. V případě, že službu zrušíte méně jak 24 hodin před domluvenou schůzkou, budeme Vám účtovat storno ve výši 50% ze smluvené ceny.

Na začátku léta 2021 mě navštívila dlouholetá kamarádka s rodinou. Po skončení pobytu kamarádky u nás,  jsem obdržela tyto úžasné zprávy. ,,Niki, po naší návštěvě u vás jsem se rozhodla protřídit celý dům.“ Přečti si příběh kamarádky Denči, které reorganizace domácnosti přinesla více energie, svobody a psychickou očistu.

kominky
IMG_8409
IMG_2482
IMG_3708
Byli jsme součástí projektů v...
Rodinné centrum Ráčik
Stará Jedáleň
Jazyková škola Empire
recenze
Reference

Co o nás řekli naši klienti

“0dporúčám využiť tieto profesionálne služby, pretože bez nich by sme nezvládli reorganizáciu tak detailne a prakticky ako nám to Nicol navrhla. Sme veľmi spokojní a aj nabudúce pri organizování ďalšej části domácnosti nebudeme váhať.”

LINDA - ORGANIZACE DĚTSKÉHO POKOJE

“Nicol a Ela jsou úžasné dámy, které vědí jak vše uspořádat a co na to použít za organizery. Moc jím děkuji za organizaci kuchyně, je to úplně úžasné a přehledné, dokáží udělat z ničeho velkou parádu. Žije se mi teď v kuchyni lépe. A určitě moje spolupráce s nimi nekončí a těším se na další pokoje našeho domu. Všem tyto dvě úžasné a šarmantní dámy doporučuji. Stojí to za to.🤗🥰 Děkuji”

Míša - organizace kuchyně