Osobní organizace
domova

Po organizaci s námi, každá Vaše věc bude mít svůj „domov“.

Komínky

Již dlouhodobě se doma necítíte ve své kůži? Míváte pocit, že na Vás všechno padá? Chcete s tím něco udělat, ale nevíte jak na to? Oblečení, hračky, kosmetika, kuchyňské nádobí, téměř nic nemá své místo a válí se na různých místech v domácnosti?

Hledáním věcí někdy trávíte hodně času, přenášíte je z místa na místo a někdy končí tam, kde byste je rozhodně nečekali. Společně vytvoříme příjemný, praktický a uspořádaný domov, kde každá věc bude mít své místo, a vy budete přesně vědět, kam pro danou věc sáhnout a kam ji vracet.

S organizací začínáme tam, kde si budete přát. Je na Vás, které místnosti se rozhodnete dát novou „tvář“.

Před úvodním hovorem Vás požádáme o vyplnění krátkého dotazníku. Náš hovor tak bude efektivnější. Během prvního 15 minutového hovoru nám upřesníte, kde budete chtít pomoci, co máte rádi, co používáte často, ojediněle, a také výši přijatelné investice. Na základě toho, Vám do 72 h zašleme předěžnou cenovou nabídku na organizaci domova či službu, kterou si přejete nacenit.

Pokud se naladíme na společnou vlnu, a rozhodneme se ke spolupráci, vystavíme Vám zálohovou fakturu ve výši 50% z domluvené ceny organizace.

Následně na to Vám odešeleme podrobný email s instrukcemi, jak změřit organizovaný prostor. Po zaslání podkladů, vč. fotografií, a uhrazení zálohové faktury, začneme pracovat na konceptu organizace. 

Po zhotovení prvního konceptu k organizaci si domluvíme cca 30 minutový hovor, během kterého společně projdeme navrhovaný koncept. Poté na základě Vašich požadavků dokončíme koncept organizace. Na konci tohoto procesu obdržíte tzv. moodborad, vč. cenového vyčíslení na organizéry a štítkování, případně práce externích dodavatelů.

Potom se už jen domluvíme na dni realizace. Pokud budete chtít všechny potřebné organizéry za Vás nakoupíme a dovezeme.

U reorganizace je vhodné, aby majitelé věcí byli poblíž, ale pokud se nechcete účastnit, máte tendenci věci ,,zachraňovat“, nebo si chcete naplánovat jiný program s rodinou, úplně tomu rozumíme. Můžete odejít a zůstáváme v kontaktu po dobu celé organizace online.

Očistěte svůj domov a mysl a věnujte se podstatným věcem.

Služba je účtována hodinově, viz. náš ceník. Délka organizace je indivudální a odvíjí se od velikosti projektu, množství věcí a rozsahu služeb.

Velice rádi k Vám přijedeme v České republice nebo na Slovensku. Těšíme se na Vás!

Náš kompletní ceník najdete zde: Slovensko Česká republika.

Before After
Before After
profesionální organizátorky

Nemusíte se stydět za to, že potřebujete ve svém domově pomoc. Každý z nás ji někdy potřebuje .

1_logo_white_transparent_circle_no_line-removebg-preview (1)

STORNO PODMÍNKY

Naši schůzku můžete zrušit nebo přeložit nejpozději 24 hodin před jejím začátkem. Napište nám na náš email 2kominky@gmail.com nebo volejte na jedno z telefonních kontaktů. V případě, že službu zrušíte méně jak 24 hodin před domluvenou schůzkou, budeme Vám účtovat storno ve výši 50% ze smluvené ceny.

Na začátku léta 2021 mě navštívila dlouholetá kamarádka s rodinou. Po skončení pobytu kamarádky u nás,  jsem obdržela tyto úžasné zprávy. ,,Niki, po naší návštěvě u vás jsem se rozhodla protřídit celý dům.“ Přečti si příběh kamarádky Denči, které reorganizace domácnosti přinesla více energie, svobody a psychickou očistu.

profesionální organizátorky
IMG_0176
IMG_0445
vertikálnískládání
Byli jsme součástí projektů v...
Rodinné centrum Ráčik
Stará Jedáleň
Jazyková škola Empire
recenze
Reference

Co o nás řekli naši klienti

“0dporúčám využiť tieto profesionálne služby, pretože bez nich by sme nezvládli reorganizáciu tak detailne a prakticky ako nám to Nicol navrhla. Sme veľmi spokojní a aj nabudúce pri organizování ďalšej části domácnosti nebudeme váhať.”

LINDA - ORGANIZACE DĚTSKÉHO POKOJE

„Contacted Niky & Eli to reorganize our dressing, it was the best decision ever. Our little project didn't go without problems either, but Niky and Eli swiftly adjusted to the issue and the results were AMAZING! Niky and Eli are very professional, very efficient and as the title goes "Well Organized". 20/10 would reccommend their services and kudos for these ladies and their skills.“

Valentina - organizace šatníku

Before After
Before After