Služby
Jak ORGANIZACE s námi probíhá?

01.
Úvodní setkání a předběžná cenová nabídka
Prostřednictvím rezervačního systému si zarezervujete si úvodní setkání zdarma. Na našem prvním setkání si popovídáme o tom, co byste rádi změnili a jakým způsobem s prostorem pracujete. Krátce nám jen představíte a my Vám na základě toho připravíme předběžnou cenovou nabídku na míru.

02.
Návrh řešení a odeslání Moodboardu k organizaci
Po domluvené spolupráci navrhneme řešení, vypracujeme zónování prostoru a na posléze připravíme seznam organizérů do tzv. MOODBOARDU, které bychom při naší organizaci využili.

03.
Termín organizace a realizace
Po odsouhlasení všech podmínek, návrhu, organizérů si domluvíme termín organizace a doladíme následné kroky. Štítkování, nákupy organizérů a dalších drobností, které k naší organizaci budeme potřebovat. V domluvený den a čas k Vám přijedeme, rozdělíme si úkoly a pustíme se do celého procesu organizace.

04.
Následná péče
Po dokončení organizace Vás seznámíme s nově vytvořením systémem a odjedeme. S odstupem 3 až 8 týdnů si společně napíšeme nebo zavoláme. Bude nás zajímat, jak se Vám s nově zorganizovaným prostorem pracuje, jestli jste spokojení a jak se Vám daří udržovat pořádek.
Ceník služeb
Každý domov je jiný, jedinečný, jinak velký, má jiné množství věcí, každému se libí jiné organizéry, a proto klientovi vždy poskytujeme individuální nabídku na organizaci.
Kolik Vás organizace bude stát můžete orientačně zjistit v našem ceníku služeb (CZK/EUR).
JEZDÍME PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE A NA SLOVENSKU.
Každý domov je jiný, jedinečný, jinak velký, má jiné množství věcí, každému se libí jiné organizéry, a proto klientovi vždy poskytujeme individuální nabídku na organizaci.
Kolik Vás organizace bude stát můžete orientačně zjistit v našem ceníku služeb (CZK/EUR).
JEZDÍME PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE A NA SLOVENSKU.

