Služby

Pomoc není ostuda. Je to další krok vpřed.

Každý z nás se může ztratit ve svém prostoru a potřebuje občas získat tak trochu nadhled.

Naučíme Vás, jak si udržet přehled a dlouhodobě zorganizovaný domov!

Naše služby

Ztrácíte se v organizaci a chybí Vám patřičný nadhled? Kde koupit organizéry, jak na vertikální skládní, jak správně postupovat při organizaci a mnoho dalšího Vám zodpovíme a ukážeme během naší konzultace, osobní organizace nebo v rámci našich kurzů.

Organizujeme kanceláře velkých i malých firem, komunitní centra, garáže, sklady a jiné funkční prostory.

Jak organizace s námi probíhá?

01.

Úvodní setkání

Prostřednictvím našich stránek si zarezervujete úvodní setkání. Na našem prvním setkání si společně popovídáme o tom, co byste rádi změnili a jakým způsobem s prostorem pracujete. 

02.

Navrhneme řešení

Zpravidla do 72 h po naší návštěvě Vám vyhotovíme předběžnou cenovou nabídku, která bude zahrnovat cenu naší práce, a přibližný odhad investic do organizačních pomůcek.

03.

Termín organizace

Po odsouhlasení všech podmínek, vyhotovení návrhu k organizaci a vysvětlení si jednotlivých kroků, domluvíme termín reorganizace prostor. Pokud budete chtít, nakoupíme za Vás i veškeré organizéry.

profesionální organizátorky
04.

Realizace organizace

V domluvený den k Vám přijedeme, rozdělíme si úkoly, zopakujeme návrh organizace a pustíme se do práce. Při samotné organizaci můžete být přítomni, a nebo po procesu třídění si můžete odejít třeba na kávu s kamarádkou. 

Po dokončení organizace Vás seznámíme s nově vytvořeným DOMOVEM.

05.

Druhá šance

Protože nám záleží na životním prostředí, společně se také domluvíme, co uděláme s vyřazenými věcmi. Věci můžete sami prodat, darovat, nebo za poplatek věci odvezeme. Vy sami se rozhodnete kam je odvezeme, jestli to bude sběrný dvůr, reuse centrum nebo charita. Nábytek a větší kusy si klient musí vyřešit sám, případně mu doporučíme vhodné řešení.

06.

Následná péče

S odstupem 2 až 3 týdnů si společně zavoláme. Bude nás zajímat, jak se Vám s novou organizací domova žije, jak jste spokojení Vy a Vaše rodina, a jestli se Vám daří udržet nově zavedený systém.

Každý domov je jiný, jinak velký, má jiné množství věcí, každému se líbí jiné organizéry, a proto klientovi vždy poskytujeme individuální nabídku na organizaci. 

Kolik Vás organizace bude stát můžete orientačně zjistit v našem ceníku služeb. 

Před domluvenou službou se hradí rezervační poplatek, viz. stránka služby. Poplatek se nehradí v případě 15ti minutového úvodního hovoru.

Jsme tu pro vás! Jezdíme po celé České republice a na Slovensku.

Náš kompletní ceník najdete zde: Slovensko Česká republika. 

Before After
Before After

Jste připraveni na organizaci?

Otázka č. 1

Máte doma věci,

které se jen povalují (nemají svůj domov) a nevíte co s nimi?

Otázka č. 2

Věříte, že

organizace domova Vám pomůže k jednoduššímu životnímu stylu?

Otázka č. 3

Jste nadšení, když

vidíte zorganizovaný prostor a přáli byste si takový u Vás doma?

Reference

Co o nás řekli naši klienti

"Výborný a prijemny kurz plny praktických informácii z prvej ruky. Niky aj Ela boli veľmi šikovne a profesionalne skolitelky, ktoré sa s nami podelili o ich osobnú skusenost s organizovaním kuchyne a odporučili nám aj konkrétne miesta, kde kúpiť super organizéry."

Marta

"Od prípravy, realizáciu až po odovzdanie je vždy Nicol profesionálna a komunikácia je príjemná. Po reorganizácii je v kuchyni oveľa viac miesta, všetko sa dá jednoducho nájsť a pôsobí čistajšie. Na spolupráci s Nicol sa vždy těším."

Anna