Osobní organizace domova
USPOŘÁDÁNÍ DOMOVA
Osobní organizace zaručuje rychlou a efektivní proměnu. Každý předmět ve vašem domě dostane konečně své pevné místo.
Můj jedinečný a důkladný 8 krokový proces proměňuje jakýkoli prostor a eliminuje organizační výzvy jednou provždy! Vyjímáme vše z prostoru, procházíme každou položku, abychom získali představu o tom, jak používáte to, co vlastníte, a najdeme funkční umístění s ohledem na vaše potřeby. Implementujeme organizační produkty, abychom zapečetili přehled a vytvořili krásný a dech beroucí výsledek!
Domácnosti
Šatníky
Kuchyně
Ložnice
Dětské pokojíčky
Garáže a sklepy
Technické místnosti
Obýváky
Koupelny a prádelny
Firmy
Kanceláře
Ateliéry
Sídla společností
Sklady
Domácí kanceláře
Společenské prostory
Archívy
Pečlivé přípravy
1 – ÚVODNÍ KONTAKT, PŘEDSTAVY
Před tím, než se pustíme do organizování vašeho domova, uvidíme se v úvodnímu hovoru. Na základě sdělení představ spolupráce a konečného výsledku organizace vám připravím individuální cenovou nabídku.
2 – PŘÍPRAVY, VYHOTOVENÍ ZÓNOVÁNÍ
Chci poznat vaše potřeby, představy a individuální styl. Vaše přání mi pomůžou vytvořit plán pro uložení předmětů, který bude odpovídat přesně vašim potřebám. Jsem tu pro to, abych vám pomohla vytvořit prostor, který odráží váš životní styl a přinese vám pohodu.
3 – KONZULTACE, VÝBĚR ORGANIZÉRŮ
V rámci třetího kroku organizačního procesu máme společnou cca 45 minutovou konzultaci, kterou věnujeme důkladné konzultaci ohledně rozložení předmětů v prostoru. Zajímá mě každý detail, abychom vytvořili funkční a esteticky příjemný prostor. Společně vybíráme vhodné organizéry. Na základě těchto informací vytvářím vizualizaci, která vám pomůže lépe si představit konečný vzhled vašeho nového, zorganizovaného domova.


Nákupy a plánování dne
4 – NÁKUP ORGANIZÉRŮ
Po vytvoření vizualizace a moodboardu se postarám nejen o nákup, ale i o dopravu potřebných organizérů. V rámci služeb zajišťuji také pomoc při výběru štítků a nalepení štítků na místě organizace, aby každá věc na svém místě byla ihned snadno identifikovatelná.Vaše nově zorganizovaná domácnost tak bude kompletně připravena na novou úroveň pořádku a budování těch správných návyků.
5 – PLÁNOVÁNÍ předem i na místě
Při naší organizaci domova klademe důraz na precizní plánování. Každý krok procesu organizace je pečlivě promyšlen, a to včetně montáže nábytku a uložného systému. Na místě si rozdělíme úkoly pro efektivní organizaci. Jasně stanovené úkoly a harmonogram dne zajistí, že organizace probíhá hladce a efektivně. Vaše spokojenost a uspokojení z konečného výsledku jsou pro mě klíčové.
V akci na organizaci
6 – TŘÍDĚNÍ A IMPLEMENTACE organizačních pomůcek
Nejde o to se zbavit všeho, ale o pomoc při nalezení toho, co je pro vás a váš životní styl podstatné. Porozumění tomu, co vlastníte a jak to používáte, nám umožní vytvořit individuální organizační strategii.
Jsme odborníci na organizační produkty! Můj tým hledá a implementuje systémy, které jsou ideální pro vás, vaše věci a váš prostor.
7 – ZKRÁŠLENÍ A FUNKCIONALITA
Funkčnost má přednost, avšak na pěkný design nezapomínáme. Pěkný domov, atmosféra motivuje k udržení tohoto prostředí.


Tipy na udržení a následná péče
8 – NA TOM ZÁLEŽÍ
Jsme více než jen organizátorky, jsme učitelé organizace. Víme, že jsme svou práci udělali dobře, když každý v domácnosti ovládne nově nastavený systém a vytvoří si zdravé organizační návyky!
S odstupem 3-8 týdnů si společně napíšeme nebo zavoláme. Bude mě zajímat, jak se vám v nově zorganizovaném prostoru pracuje, zdali jsou vyřazené věci pryč a jak se vám daří udržovat pořádek.