V Komínkách nejde jen o uklízení!
Mám jedinečný 8-krokový proces na přeměnu každého prostoru.
Pečlivé přípravy
1 – ÚVODNÍ KONTAKT, PŘEDSTAVY
Před tím, než se pustíme do organizování vašeho domova, uvidíme se v úvodnímu hovoru. Na základě sdělení představ spolupráce a konečného výsledku organizace vám připravím individuální cenovou nabídku.
2 – PŘÍPRAVY, VYHOTOVENÍ ZÓNOVÁNÍ
Chci poznat vaše potřeby, představy a individuální styl. Vaše přání mi pomůžou vytvořit plán pro uložení předmětů, který bude odpovídat přesně vašim potřebám. Jsem tu pro to, abych vám pomohla vytvořit prostor, který odráží váš životní styl a přinese vám pohodu.
3 – KONZULTACE, VÝBĚR ORGANIZÉRŮ
V rámci třetího kroku organizačního procesu máme společnou cca 45 minutovou konzultaci, kterou věnujeme důkladné konzultaci ohledně rozložení předmětů v prostoru. Zajímá mě každý detail, abychom vytvořili funkční a esteticky příjemný prostor. Společně vybíráme vhodné organizéry. Na základě těchto informací vytvářím vizualizaci, která vám pomůže lépe si představit konečný vzhled vašeho nového, zorganizovaného domova.
„Velmi doporučuji. Naprostá spokojenost. I s odstupem 2 měsíců máme v kuchyni stále pořádek a přehled. Vše má své místo a už se nestane, že bychom koupili něco vícekrát. Všechno je popsané a v dozách a lépe se orientuje. Rozhodně to nebyla zbytečná investice. „
Zdeňka Hlaváčková
Nákupy a plánování dne
4 – NÁKUP ORGANIZÉRŮ
Po vytvoření vizualizace a moodboardu se postarám nejen o nákup, ale i o dopravu potřebných organizérů. V rámci služeb zajišťuji také pomoc při výběru štítků a nalepení štítků na místě organizace, aby každá věc na svém místě byla ihned snadno identifikovatelná.Vaše nově zorganizovaná domácnost tak bude kompletně připravena na novou úroveň pořádku a budování těch správných návyků.
5 – PLÁNOVÁNÍ předem i na místě
Při naší organizaci domova klademe důraz na precizní plánování. Každý krok procesu organizace je pečlivě promyšlen, a to včetně montáže nábytku a uložného systému. Na místě si rozdělíme úkoly pro efektivní organizaci. Jasně stanovené úkoly a harmonogram dne zajistí, že organizace probíhá hladce a efektivně. Vaše spokojenost a uspokojení z konečného výsledku jsou pro mě klíčové.
V akci na organizaci
6 – TŘÍDĚNÍ A IMPLEMENTACE organizačních pomůcek
Nejde o to se zbavit všeho, ale o pomoc při nalezení toho, co je pro vás a váš životní styl podstatné. Porozumění tomu, co vlastníte a jak to používáte, nám umožní vytvořit individuální organizační strategii.
Jsme odborníci na organizační produkty! Můj tým hledá a implementuje systémy, které jsou ideální pro vás, vaše věci a váš prostor.
7 – ZKRÁŠLENÍ A FUNKCIONALITA
Funkčnost má přednost, avšak na pěkný design nezapomínáme. Pěkný domov, atmosféra motivuje k udržení tohoto prostředí.
„Naprosto neuvěřitelná a energická dvojice dam, které mi pomohly zorganizovat kuchyň a tím zlepšit každodenní život, vaření i úklid. Jsem vděčná za jejich pomoc, za celou organizací je vidět velká práce a zkušenosti, sama bych nic takového vytvořit nedokázala. Od začátku úžasná komunikace a osobní setkání ještě lepší 🙂 Jakmile dorazily, dorazila s nimi i krásná energie, kterou do kuchyně přenesly. Moc děkuji a doporučuji všemi deseti!!!“
Simona Vitverová
Tipy na udržení a následná péče
8 – NA TOM ZÁLEŽÍ
Jsme více než jen organizátorky, jsme učitelé organizace. Víme, že jsme svou práci udělali dobře, když každý v domácnosti ovládne nově nastavený systém a vytvoří si zdravé organizační návyky!
S odstupem 3-8 týdnů si společně napíšeme nebo zavoláme. Bude mě zajímat, jak se vám v nově zorganizovaném prostoru pracuje, zdali jsou vyřazené věci pryč a jak se vám daří udržovat pořádek.
Kolik mě organizace bude přibližně stát?
Každý domov je unikátní, stejně tak jako jeho majitelé. Je jinak velký, má jiné množství věcí, a proto vám vždy před zahájením spolupráce vypracuji individuální cenovou nabídku.
Pro představu a přiblížení ceny jsem vám níže vytvořila níže tři přibližné cenové kalkulace.
Organizace kuchyně
od 14.000 Kč / 550 €
Cena zahrnuje osobní organizaci prostoru přibližně na 9 hodin, 45 minut online konzultace, 6 hodin na přípravu zónování a vizualizaci s vhodnými organizéry.
Podle potřeby lze za poplatek zajistit také nákup organizérů na organizaci a vrácení organizérů po dokončení organizace.
Cena nezahrnuje cestovné ani náklady na organizéry, které se u kuchyně pohybují v rozmezí 8 000 až 15 000 Kč.
Organizace šatníku
od 10.000 Kč / 395 €
Cena zahrnuje osobní organizaci prostoru přibližně na 7 hodin, 45 minut online konzultace, 5 hodin na přípravu zónování a vizualizaci s vhodnými organizéry.
Podle potřeby lze za poplatek zajistit také nákup organizérů na organizaci a vrácení organizérů po dokončení organizace.
Cena nezahrnuje cestovné ani náklady na organizéry, které se u kuchyně pohybují v rozmezí 5 000 až 8 000 Kč.
Organizace spižírny
od 11.500 Kč / 450 €
Cena zahrnuje osobní organizaci prostoru přibližně na 7 hodin, 45 minut online konzultace, 5 hodin na přípravu zónování a vizualizaci s vhodnými organizéry.
Podle potřeby lze za poplatek zajistit také nákup organizérů na organizaci a vrácení organizérů po dokončení organizace.
Cena nezahrnuje cestovné ani náklady na organizéry, které se u kuchyně pohybují v rozmezí 5 000 až 15 000 Kč.
Umění organizace kuchyně
Od úklidu, doplnění potravin, vaření až po odpočinek s kávičkou.
SPOLEČNĚ VYTVOŘÍME DOMOV, KTERÝ BUDETE MÍT RÁDI.
Pokud máte otázky ohledně mých služeb, potřebujete cenovou nabídku, napište mi!
Těším se na možnost se s vámi setkat a proměnit váš domov!
Nicol Dunčko
IČO: 09349111
Náchodská 447
541 03 Trutnov
Nejsem plátce DPH.
Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku: Městský úřad Trutnov.