Získejte nadhled ve vaší domácnosti! Inspirace, motivace a efektivní tipy k dosažení uspořadného domova.

Během konzultací se budeme věnovat jedné oblasti, která Vás doma trápí nejvíce. Konzultace vedu v přátelském, ale svižném tempu, s důrazem na vaše přání a finanční možnosti.  

Během konzultací si vyslechnu Vaše přání, představy a navrhnu možná řešení. Poradím Vám také, kde seženete ty správné a funkční organizéry. Poté bude na na Vás, jaké řešení si vyberete

nikol duncko kominky konzultace obleceni

Jak vám konzultace pomohou

Proces naší spolupráce

1 – PŘÍPRAVY 15 MINUT

Před konzultací provedu analýzu prostoru na základě vašich fotografií a popisu, abych byla připravena poskytnout co nejlepší rady.

2 – VIDEOHOVOR 45 MINUT

Společně se spojíme přes videohovor, kde probereme vaše potřeby, přání a konkrétní problémy s organizací. Navrhu efektivní zónování prostoru a způsob, jak ho optimálně uspořádat. Poskytnu vám seznam vhodných a funkčních organizérů, které můžete pořídit dle svého rozpočtu a vkusu.

3 – ÚKOLOVNÍČEK A SHRNUTÍ EMAILEM 15 MINUT 

Po konzultaci vám zašleme shrnutí klíčových kroků, doporučení a „úkolovníček“ s konkrétními kroky, které můžete realizovat. Pokud budete potřebovat další rady či pomoc, jsem k dispozici pro dodatečné konzultace, abyste opravdu svůj domácí projekt dokončili.

organizace domova proces komínky
Before After nikol duncko kominky konzultace osobne suplik prednikol duncko kominky konzultace osobne suplik po
Before After nikol duncko kominky konzultace osobne suplik drogerie po
nikol duncko kominky konzultace individualne

„Mám ráda, když každá věc má své místo, ale s některými předměty si nevím ještě zcela rady a mám tendenci je přesouvat z místa na místo. Oslovila jsem tedy Niki a při online schůzce jsme si hned rozuměly. Pomohla mi v ujasnění, jak roztřídit různé věci podle kategorií (např. získané medaile, fotografie aj.), a tím odstartovat úklid v obývacím pokoji. Již po hodince spolupráce jsem věděla, že rozhodnutí oslovit ji, bylo správné. Poradila mi i některé fígle a doporučila roztřiďovače na cokoliv. Až budu řešit jiné místnosti v bytě, ráda se na ni s důvěrou obrátím.“

Hana Špitálníková

Můžete si vybrat z těchto možností

JEDNORÁZOVKA

1.000 Kč / 40 €

  • 15 minut přípravy: Seznámím se s vaším prostorem a problémy.
  • 45 minut videohovor: Probereme vaše potřeby, navrhnu případné zónování a doporučím produkty.
  • Následný email: Shrnutí konzultace, doporučené organizéry a konkrétní kroky, které můžete udělat.

TŘIKRÁT A DOST

2.550 Kč / 136 €

  • 3 konzultace po 45 minutách: Každý hovor zahrnuje analýzu jedné oblasti vaší domácnosti.
  • 15 minut přípravy před každou konzultací.
  • Následní email: Po každém hovoru vám zašlu email s úkoly a doporučenými organizéry.
  • Ušetříte 450 Kč díky 15% slevě!

INDIVIDUÁLNÍ PODPORA

dle počtu hodin 

Cena je stanovena na základě vašich potřeb a preferencí. Provedu vás krok za krokem procesem zónování a třídění. Během celé organizace získáte podporu prostřednictvím videohovorů.

Příběh kamarádky Denči

Na začátku léta 2021 mě navštívila dlouholetá kamarádka s rodinou. Po skončení pobytu kamarádky u nás, jsem obdržela tyto úžasné zprávy. ,,Niki, po naší návštěvě u vás jsem se rozhodla protřídit celý dům.“ Přečti si příběh kamarádky Denči, které reorganizace domácnosti přinesla více energie, svobody a psychickou očistu.

Přehrát video o nikol duncko kominky konzultace osobne video
Co o mě řekli naši klienti
S Nicol sme spolupracovali už niekoľkokrát a práve preto sme si ich vybrali aj na organizáciu nášho domova. Po úvodnej konzultácii nám pripravili podrobný návrh, ktorý sme ešte spolu upravovali. Samotná realizácia bola príjemná a zábavná, takže sa neplánovane zapojili aj členovia rodiny. Ešte mesiac po realizácii sa všetci tešíme a užívame si nové prostredie. Ďakujeme a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
Anka
osobní organizace kuchyně
Kuchyň je u nás nejvytíženější místo a se dvěma malými dětmi se pomalu stávalo místem chaosu, kde jsem pořád uklízela, aniž by to mělo efekt. Impulsem pro oslovení děvčat z Komínků bylo marné vybírání vhodných organizérů, kdy jsem měla mnoho otázek bez odpovědí. Komunikace fungovala bezvadně, dostala jsem jasné a přehledné informace včetně podrobného konkrétního návrhu organizace. A nejlepší, opravdu nejlepší bylo, když holky přijely a kuchyň uspořádaly. Já sama bych si těžko vyčlenila potřebný čas, dělala bych to po částech a nevím, jestli bych byla schopná posoudit s takovým nadhledem, co potřebuji a co už určitě ne:-) Kuchyň se po dvou týdnech stále skvěle udržuje, manžel je spokojen, protože konečně ví, co kam patří a může tím pádem také uklízet, není to jen na mně:-) Dokonce i děti jsou schopny díky chytrému řešení udržovat svůj koutek v pořádku! Procesy se výrazně zjednodušily, úklid trvá chvilku a to kafe, které si uvařím také rychleji, si v uklizené kuchyni opravdu vychutnávám. Je to prostě super, super, super, děkuji, Komínky!
Alena
osobní organizace kuchyně

Stále si nejste jistí? Potřebujete více informací? Napište nám, anebo možná najdete svoji odpověď v otázkách níže.

Na online konzultace vám dobré připojení k internetu, počítač nebo telefon. Prosím, abyste mi materiály ke konzultaci zaslali alespoň 24 hodin předem emailem nebo na můj WhatsAPP. Pokud mi je zašlete později, nemohu zaručit, že se budu moci na naši konzultaci dostatečně kvalitně připravit. 

Další konzultace si domlouváme individuálně a vždy vám v souhrnném emailu zašlu i návrh termínu na další setkání.

Během konzultace společně hovoříme, ukazujete mi problematická místa ve vaší domácnosti a společně hledáme optimální řešení.

Online konzultace probíhají pomocí Google Meets, vše je velmi jednoduché, intuitivní a není třeba instalace žádných aplikací.

Pro online konzultaci není potřeba nic speciálního – bude vám stačit odhodlání, pozitivní nálada a chuť věci změnit.

Jediné, co bude na vaší straně třeba splnit je, abyste mi materiály ke konzultaci zaslali alespoň 24 hodin předem. Pokud máte doma již nějaké organizéry, vyfoťte je a pošlete mi fotky spolu s fotografiemi problematických míst ve vaší domácnosti. Je důležité, aby tyto podklady dorazily nejpozději 24 hodin před naší konzultací, abych se stihla kvalitně připravit. 

Záleží, jak velký projekt si pro organizaci vyberete. Na šuplík, polici, radu Vám bude stačit 1 hodina. V případě, že chcete prostor brát komplexněji, je vhodné si rezervovat hodinový balíček nebo individuální konzultace. Pokud si nejste jistí, napište mi a vše společně probereme.

Na konzultacích se potkáme společně, tedy s Nikou. U vás doma se můžete sejít klidně s celou rodinou.

Konzultaci můžete bezplatně zrušit nejpozději 24 hodin před jejím začátkem. Pokud konzultaci budete chtít zrušit méně jak 24 hodin před domluveným termínem, budu Vám účtovat storno poplatek ve výši 50% z ceny. V případě, že se omluvíte méně jak 2 hodiny před začátkem konzultace, účtuji 100% ze smluvené ceny.

SPOLEČNĚ VYTVOŘÍME DOMOV, KTERÝ BUDETE MÍT RÁDI.

Pokud máte otázky ohledně mých služeb, potřebujete cenovou nabídku, napište mi!

Těším se na možnost se s vámi setkat a proměnit váš domov!

Nicol Dunčko organizace přípravy

Nicol Dunčko

IČO: 09349111

Náchodská 447

541 03   Trutnov

Nejsem plátce DPH.

Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku: Městský úřad Trutnov.

mesicnik mobil

Měsíčník Komínky

Tipy, články, novinky. Jak zorganizovat a vylepšit Váš domov.

Organizace Vašeho domova